Kontakta oss
Vi är alltid glada att höra från våra kunder. Om du har några frågor, funderingar eller feedback om våra produkter, tveka inte att kontakta oss. Vi finns tillgängliga för att hjälpa dig på alla sätt vi kan. Du kan nå oss genom att fylla i formuläret nedan. Vi svarar vanligtvis inom 24 timmar på vardagar. Om du föredrar att prata med oss personligen, är du välkommen att ringa vår
kundtjänst på 08-5027 4727
Kontaktformulär
Vanliga frågor
Hur returnerar jag en beställning?
Vi på Stabil Posture vill att du ska vara helt nöjd med din beställning. Om du av någon anledning inte är nöjd med din vara, så är det enkelt att returnera den till oss.
För att returnera din beställning, följ dessa enkla steg:
- Kontakta vår returavdelning inom 30 dagar efter att du har mottagit din vara.
E-post: info@stabilposture.se - Vi kommer att skicka en returetikett till dig via e-post eller post.
- Följ instruktionerna på returetiketten och se till att varan är välpackad för att undvika skador under transporten.
- När vi har mottagit varan så använder vi samma betalningsmetod som du använde vid köpet om inget annat uttryckligen har avtalats.
Om du har några frågor eller behöver hjälp med att returnera din vara, tveka inte att kontakta vår kundtjänst. Vi finns här för att hjälpa dig!
Vad är fraktkostnaden, leveranstid och leverantör?
Vi skickar alla beställningar från vårt lager i Sverige. Våra leveranstider är mellan 3-5 arbetsdagar. Beställningar som görs på helger skickas vanligtvis nästa arbetsdag. Leveranstider kan bli försenade under kampanjevenemang, helgdagar och röda dagar. Leveranstiderna kan förlängas med 2-3 arbetsdagar utanför helger om din leveransadress är belägen längs med posttransporter på landsbygden och i öar som inte är förbundna med vanliga broar.
Fraktpriser:
39 kr - Hemleverans
99 kr - Utlämningsställe
Fri frakt över 499 kr
Om ditt ordervärde understiger 499 kr tillkommer en frakt- och expeditionsavgift på 39 kr. Om ditt beställningsvärde överstiger 499 kr kommer alternativet för fri frakt fram i kassan.
Har ni garanti på era elektriska apparater?
Stabil Posture följer konsumentköplagen och som privatkund har du reklamationsrätt i 3 år. Under de första 24 månaderna är det Stabil Postures ansvar att bevisa att felet inte är original och inom de närmaste 12 månaderna är det upp till dig som kund att bevisa att felet anses vara original.
Jag vill betala med faktura. Hur gör jag?
Om du vill betala med faktura, vänligen kontakta vår kundtjänst via e-post för att begära en faktura för din beställning.
För att kunna skapa en faktura behöver vi vissa uppgifter från dig, såsom ditt företagsnamn, organisationsnummer och faktureringsadress. Vänligen se till att dessa uppgifter är korrekta och fullständiga för att undvika eventuella förseningar i behandlingen av din beställning.
När vi har mottagit dina uppgifter kommer vi att skapa en faktura och skicka den till dig via e-post eller post. Observera att betalning måste ske inom den angivna tidsramen på fakturan för att undvika eventuella påminnelseavgifter eller dröjsmålsräntor.
Hur lägger jag in en rabattkod?
Att använda en rabattkod är ett enkelt sätt att spara pengar på din beställning hos oss. Här är stegen för att lägga till en rabattkod på vår webbutik:
- Välj de varor du vill köpa och lägg till dem i din varukorg.
- Klicka på "Gå till kassan" när du är redo att slutföra din beställning.
- På kassasidan kommer du att se en ruta som heter "Rabattkod". Skriv in din rabattkod i den här rutan.
- Klicka på "Tillämpa" för att se din nya totala summa med rabatten inkluderad.
- Slutför din beställning som vanligt genom att fylla i dina personuppgifter och betalningsinformation.
OBS! Rabattkoder kan ha olika villkor och begränsningar, så se till att läsa villkoren för din rabattkod noga innan du använder den. Om du har några frågor eller problem med att använda din rabattkod, tveka inte att kontakta vår kundtjänst för hjälp.
Vilken storlek behöver jag?
I varje produktsida så hittar du "Storlekstabell" under rubrik. Du kan även bläddra till sista bilden på varje produkt för att se storlekstabellen i vanlig bildformat.
Jag har en fråga om en specifik produkt. Hjälper ni mig?
Absolut! Du hittar oftast vanliga frågor och svar på de flesta produkter. Men saknas det svar på din fundering så är du välkommen att kontakta oss via e-post eller ringa till vår kundtjänst. Du kan även få kostnadsfri rådgivning av vår legitimerad fysioterapeut via e-post.
Gick min order genom?
För att garantera att din order har gått igenom så ska du ha fått en orderbekräftelse från oss. Ifall du inte hittar något så kan du kolla i skräppost eller kontakta oss för att få det skickar på nytt.